موفقیت نوجوان اردبیلی در سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمان
کد خبر: 4188587
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

موفقیت نوجوان اردبیلی در سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمان

عضو نوجوان مرکز فرهنگی ـ هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل موفق به کسب عنوان «برگزیده» بخش قصه‌گویی از نخستین سوگواره‌ ملی بچه‌های اربعین در استان کرمان شد.

موفقیت عضو کانون استان اردبیل در سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمانبه گزارش ایکنا از اردبیل، ملیحه ملک‌زاده‌فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، ۲۷ آذرماه در سخنانی گفت: در پی کسب موفقیت هفت عضو مراکز کانون استان اردبیل در اولین سوگواره بچه‌های اربعین در دو بخش عکس و نقاشی که در استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد؛ این بار عضو دیگری از کانون استان با درخشش در بخش قصه‌گویی سوگواره به میزبانی استان کرمان، موفقیتی دیگر برای استان اردبیل رقم زد.

وی بیان کرد: آیناز فتحی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی ـ هنری شماره ۳ کانون اردبیل با قصه‌ای تحت عنوان «دخیل»، موفق به کسب عنوان برگزیده از این دوره از سوگواره شد و این موفقیت در شرایطی به‌دست‌ آمده است که ۲۰۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره در استان کرمان ارسال‌ شده بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل یادآور شد: قصه‌ «دخیل» نوشته‌ای از لیلا خلیفه‌سقا، مربی امور فرهنگی کانون استان است که در این رویداد فرهنگی وی هدایت و مربیگری این عضو موفق را نیز بر عهده داشت.

انتهای پیام
captcha