افتتاح ۱۵ دارالقرآن بسیج در خوزستان
کد خبر: 4186225
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

افتتاح ۱۵ دارالقرآن بسیج در خوزستان

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از افتتاح ۱۵ دارالقرآن بسیج این استان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با آیین افتتاحیه 114 دارالقرآن بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آموزش قرآنعلی سواری، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از افتتاح ۱۵ دارالقرآن بسیج این استان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با آیین افتتاحیه 114 دارالقرآن بسیج در سراسر کشور به‌صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه  23 دی‌ماه سال جاری مصادف با سالروز میلاد امام محمدباقر(ع) برگزار می‌شود، افزود: مراکز دارالقرآن در اهواز (ناحیه امام حسین(ع) و ناحیه امام علی(ع))، دشت آزادگان، دزفول، کرخه، ایذه، مسجدسلیمان، لالی، گتوند، شوشتر، رامهرمز، ماهشهر، شادگان، بهبهان و هفتگل به بهره‌برداری می‌رسند.
 
سواری گفت: براساس شیوه‌نامه طراحی شده از سوی مرکز دارالقرآن سازمان بسیج که سال گذشته ابلاغ شد راه‌اندازی و تجهیز دارالقرآن‌های نواحی در سراسر استان خوزستان آغاز شد. علاوه بر این 15 دارالقرآن که تجهیز شده‌اند، پنج دارالقرآن دیگر نیز در آینده تجهیز و افتتاح می‌شوند.
 
مدیر دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: دارالقرآن‌های بسیج در زمینه آموزش‌ عمومی قرآن کریم، مفاهیم و حفظ قرآن فعالیت می‌کنند و عموم مردم در همه سنین می‌توانند از آموزش‌های آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha