نماز اساسی‌ترین اقدام برای مبارزه با مظاهر فساد است
کد خبر: 4185136
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

نماز اساسی‌ترین اقدام برای مبارزه با مظاهر فساد است

امام جمعه دلفان گفت: فریضه نماز اساسی‌ترین اقدام برای مبارزه با هوای نفس و مظاهر فساد است.

نشست فصلی دبیران ستاد اقامه نماز و مهدویت در استانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز لرستان، حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی، امام جمعه دلفان، دهم آذر ماه در نشست فصلی دبیران ستاد اقامه نماز و مهدویت در لرستان که به میزبانی دلفان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت اقامه نماز اظهار کرد: این فریضه اثر تربیتی خاص دارد که هم مبارزه با هوای نفس را آسان و هم انگیزه انسان را در این مبارزه تقویت می‌کند.

وی بیان کرد: نماز مقاومت فکر و عقیده یک جامعه را شکل می‌دهد و زمانی که مقاومت فکری شکل بگیرد سایر عرصه‌ها هم تقویت می‌شود بنابراین باید تمام امکانات در ترویج و اقامه این فریضه به کار بسته شود.

حجت‌الاسلام چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان نیز هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی برای برنامه ریزی سالانه ستاد دانست و گفت: باید نسل نوجوان، جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان را با اهمیت موضوع نماز آشنا کرد.

چراغی با بیان اینکه هنوز برخی چالش‌ها و مشکلات در راستای برپایی نماز جماعت وجود دارد خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان برای اقامه نماز جماعت در مساجد، مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها شد.

انتهای پیام
captcha