بسیج مستضعفین منحصر به جمهوری اسلامی نیست
کد خبر: 4183876
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
استاندار لرستان:

بسیج مستضعفین منحصر به جمهوری اسلامی نیست

فرهاد زیویار گفت: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا است و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری پیدا کرده است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، سوم آذرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چگنی، اظهار کرد: امام راحل(ره) با تدبیر و هدایت ولایی خود بنیان‌ها و نهادهای مقدس پربرکت، تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز بسیج را در روزهای پیش از آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند گفت: امام خمینی(ره) با درایت و هوشمندی، ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت(ع) وجود داشته را سامان و سازمان بخشید و با هنر خود، سازمان بسیج مستضعفین را تشکیل دادند.

زیویار با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌ دشمنان است، بیان کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به نقش بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی افزود: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا است و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری پیدا کرده و اینک به یگ الگو تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش اساسی و مهمی در تمام عرصه‌ها از جمله تهدیدهای سیاسی، نظامی، سازندگی و بروز بلایای طبیعی دارد‌ گفت: بسیج درک و شدن است که از اتحاد، اخلاص و اراده شکل می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha