حمله به غیرنظامیان از روش‌های ابداعی نظام سلطه است
کد خبر: 4183368
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرمانده سپاه لرستان:

حمله به غیرنظامیان از روش‌های ابداعی نظام سلطه است

مرتضی کشکولی با بیان اینکه در غزه شاهد جنگ جهانی نظام سلطه علیه مردم مظلوم و بی‌گناه هستیم، گفت: حمله به غیر نظامیان از روش‌های ابداعی غربی‌ها و نظام سلطه است.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در نشست جبهه علمی، فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه‌های خرم‌آباد که سه‌شنبه، 30 آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در غزه شاهد جنگ جهانی نظام سلطه علیه مردم مظلوم و بی‌گناه هستیم که البته با یاری خدا منجر به پیروزی جبهه مقاومت می‌شود، اظهار کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، وقایع غزه دو بعد مظلومیت و اقتدار مردم فلسطین و جبهه مقاومت غزه را نشان می‌دهد.

وی افزود: مقاومت غزه نشان داد قدرت‌های غربی و مجامع حقوق بشری، در عمل، اهمیت به حقوق بشر نمی‌دهند و حقوق بشر غربی، فقط یک شعار توخالی است؛ این خودش یک دستاورد است که چهره مخوف و کودک‌کش نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به خوبی نمایان شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اضافه کرد: حمله به مناطق مسکونی جنایت است و این جنایت را بعد از جنگ جهانی اول، اروپائیان، ابداع کردند؛ در جنگ دوم جهانی هم شاهد استفاده آمریکا از بمب اتم علیه مردم بی‌دفاع بودیم؛ بنابراین حمله به غیرنظامیان از روش‌های ابداعی غربی‌ها و نظام سلطه است.

کشکولی ادامه داد: راهپیمایی‌های بزرگی که در اروپا و آمریکا در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود، نشان از دستاوردهای بزرگ برای جبهه مقاومت است زیرا افکار عمومی جهانی حامی ملت مظلوم فلسطین است.

وی گفت: عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی که توسط جبهه مقاومت غزه طراحی و اجرا شد، دستاوردهای بزرگی داشت؛ از جمله ناکارآمدی سیستم دفاع گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را اثبات کرد. همچنین اعتماد به نفس و روحیه مردم مظلوم فلسطین به شدت تقویت شد.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک عملیات متحیرالعقول بود و ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی اسرائیل را نشان داد، افزود: اینکه عملیات طوفان الاقصی بدون لو رفتن عملیات انجام شد، یک دستاورد بزرگ در زمینه حفاظت از اطلاعات است.

کشکولی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، ضعف‌های بزرگ سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی را نشان داد و این یک شکست و تحقیر بزرگ برای این رژیم بود، اظهار کرد: بیش از 40 روز است که ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا و غرب در حال عملیات در غزه است ولی هنوز نتوانسته است حماس را شکست بدهد و این نشان‌دهنده پیروزی جبهه مقاومت و توانمندی بالای این جبهه است.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، اتحاد و انسجام بین نیروهای جبهه مقاومت در کشورهای منطقه را تقویت کرد، خواستار این شد که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد، نقش اثرگذارتری در ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع نظام مسائل و مشکلات استان لرستان و ارتقای روش‌های حکمرانی ایفا کنند.

وی افزود: دانشگاهیان استان لرستان در موضوع حکمرانی، به ارزیابی این شاخص در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان پرداخته و با رویکرد علمی به آسیب‌شناسی بپردازند تا نقاط ضعف، رفع شود.

یادآور می‌شود، در این نشست، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان خرم‌آباد دیدگاه‌های خود درباره راهکارهای کاهش نظام مسائل استان لرستان را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha