رفتار جنون‌آمیز اسرائیل ناشی از شکست در میدان جنگ است
کد خبر: 4182690
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رفتار جنون‌آمیز اسرائیل ناشی از شکست در میدان جنگ است

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اينکه رژیم غاصب اسرائیل به دلیل اینکه نتوانسته به رزمندگان جبهه مقاومت ضربه بزند، دست به اقدامات جنون‌آمیزی از جمله حمله به بیمارستان‌ها و مدارس زده است، گفت: اسرائیل به خاطر عدم موفقیت در میدان جنگ عصبانیت خود را بر سر کودکان، زنان و کهنسالان می‌ریزد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان در آیین اختتامیه سومین جشنواره و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه استان لرستان که عصر شنبه، ۲۷ آبان‌ماه در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد، با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) بانویی صبور و شکیبا بود که در زمینه جهاد تبیین و روشنگری واقعه و قیام عاشورا و انتقال پیام عاشورا نقش بسزایی ایفا کرد.

وی افزود: این بانوی بزرگوار اسلام با تببین و روشنگری توانست نشان دهد خون بر شمشیر پیروز است این در حالی است که یزیدیان این‌طور در بین مردم تبلیغ و ترویج کرده بودند شمشیر بر خون پیروز شده است اما حضرت زینب(س) با روشنگری و خطبه‌های خود در مجالس و محافل مختلف حتی در مجلس یزید به همگان ثابت کرد خون بر شمشیر پیروز شده است.

شاهرخی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز فرهنگی، اقتصادی، درمان، سیاسی و... در برخی سازمان‌ها و نهادها، ادامه داد: در این راستا در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان نیز مجمع مشورتی جوانان تشکیل شده است که این مجمع در قالب کمیته‌های قرآنی، فرهنگی‌، نوجوانان و جوانان، هنری، ادبی، تربیتی، ورزشی و فضای مجازی فعالیت دارد و طی سه سال اخیر دو هزار نوجوان و جوان به صورت مجازی در زمینه حفظ یا تثبیت حفظ فعالیت داشته‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، جشنواره و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه در استان لرستان برگزار شد که چهار هزار و ۷۰۰ نفر در رشته‌های مختلف این جشنواره مشارکت کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و فرهنگی بود و حیات انقلاب وابسته به این هویت دینی و فرهنگی است.

وی بر لزوم شکل‌گیری یک جریان‌سازی فرهنگی و دینی که منجر به تربیت میلیون‌ها جوان مؤمن، انقلابی، معنویت‌گرا و اخلاق‌مدار و پای‌ کار شود، تأکید کرد و افزود: در مصوبات سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان علاوه بر توجه به بحث بیکاری و اشتغال، جا دارد توجه ویژه در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و در امور فرهنگی و قرآنی نیز لحاظ شود.

شاهرخی، خواستار توجه مدیران فرهنگی و قرآنی به ظرفیت‌های لرستان در زمینه وجود نخبگان قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی باید طوری برنامه‌ریزی کنند که این نخبگان احساس کنند کار و هنرشان دیده می‌شود و علاوه بر این از نظر معیشت نیز تأمین می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برای گسترش این جشنواره قرآنی، فرهنگی‌، هنری و ادبی نیازمند مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی هستیم، اضافه کرد: والدین نقش مهمی در تشویق فرزندان خود نسبت به حضور در جشنواره‌ها و برنامه‌های قرآنی دارند.

وی با بیان اینکه حضور نسل نوجوان و جوان در برنامه‌ها و جشنواره‌های قرآنی، آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون می‌کند، گفت: هر قدر نسل نوجوان و جوان با امور دینی، فرهنگی و بصیرتی آشنایی بیشتری داشته باشند، ایمان و تقوای آن‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز ما شاهد هستیم گفتمان انقلاب در سطح جهان یک گفتمان ممتاز و برتر شناخته شده که این امر، به برکت ایمان، تقوا و معنویت جوانان حاصل شده است.

وی با بیان اينکه رژیم غاصب اسرائیل به دلیل اینکه نتوانسته به رزمندگان جبهه مقاومت ضربه بزند دست به اقدامات جنون‌آمیزی از جمله حمله به بیمارستان‌ها و مدارس زده است، اظهار کرد: اسرائیل به خاطر عدم موفقیت در میدان جنگ عصبانیت خود را بر سر کودکان، زنان و کهنسالان می‌ریزد.

انتهای پیام
captcha