پیام تسلیت مسئولان لرستان در پی شهادت «ایوب رومیانی»
کد خبر: 4181689
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

پیام تسلیت مسئولان لرستان در پی شهادت «ایوب رومیانی»

نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده انتظامی و استاندار لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت مدافع امنیت وطن «ایوب رومیانی» را تسلیت گفتند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در پی شهادت مدافع امنیت وطن «ایوب رومیانی» پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

«شهادت مجاهدانه سرباز رشید اسلام «شهید ایوب رومیانی» که در راستای تأمین نظم و امنیت به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به یقین نام آن شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با مخلان امنیت باشد، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی دست نیافتنی خود برای ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

مجموعه حافظان امنیت، و دلاوران فراجا، در راستای دفاع از حفظ نظم و امنیت عمومی، همچون همیشه با اقتدار تمام‌ عیار خود، اجازه نخواهند داد خون این شهید والامقام و دیگر شهدای امنیت، پایمال گردد، و تا مجازات عاملین این جنایات از پای نخواهند نشست.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مجموعه فرماندهی انتظامی، عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور کوهدشت و رومشکان و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌نمایم، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام شرکت فرمایید.»

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در پیامی شهادت شهید سرافراز مدافع وطن ستوان یکم ایوب رومیانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار این شهید سرافراز و همرزمانش تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به خادمان مردم انقلابی ایران در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف عالی‌اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت ستوان یکم ایوب رومیانی را به محضر امام عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان نیروی انتظامی  و همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان، شهرستان رومشکان و به ویژه خانواده معظم شهید والامقام و بازماندگان مکرم‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

پیام تسلیت استاندار لرستان

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در پی شهادت ستوان‌ یکم ایوب رومیانی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:  

«خبر شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی در تعقیب و گریز قاچاقچیان، جانسوز و غم‌انگیز بود. حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بار دیگر فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان لرستان، جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت کشور ایجاد کنند.

اینجانب شهادت ستوان‌ یکم ایوب رومیانی که هنگام انجام ماموریت و در تعقیب و گریز قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان

یحیی الهی، فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز در پیامی شهادت ستوان یکم ایوب رومیانی از مدافعان نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

«ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان‌برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت شهید فدایی امنیت ستوان یکم ایوب رومیانی را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان و به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان رومشکان و همکاران خدوم انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤید بدارد.»

انتهای پیام
captcha