ثبت نام ۵۱۲ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در عباس آباد
کد خبر: 4180868
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

ثبت نام ۵۱۲ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در عباس آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد گفت: در ۷ ماه نخست سال جاری ۵۱۲ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان  ثبت نام کرده‌اند.

یزدان شریفی، رئیس کمیته امداد امام شهرستان عباس ابادبه گزارش ایکنا مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران، یزدان شریفی، رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد، گفت: در ۷ ماه نخست سال جاری ۵۱۲ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان  ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: حامیان طرح اکرام و محسنین در ۷ماه سال جاری، یک میلیارد و ششصد و سی میلیون تومان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

شریفی با اشاره به حدیث نبوی «خیرُبُیوتِكُم بَیتٌ فیهِ یَتیمٌ مُكَرَّمٌ» تصریح کرد: بهترین خانه‌های شما خانه‌ای است كه در آن طفل یتیمی مورد مهر و عطوفت قرار بگیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد با اشاره به رسیدگی به ایتام، خاطرنشان کرد: چشم انتظار مساعدت و مشارکت حامیان هستیم تا ایتام و محسنین  شهرستان عباس آباد به شکل شایسته مورد تکریم قرار گیرند.

وی در پایان اظهار کرد: در عباس آباد ۱۵۰۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که هم اکنون ۲۷۹ فرزند ایتام و محسنین شهرستان از حمایت بیش از ۲۷۵۰ حامی خیر بهرمند هستند.

انتهای پیام
captcha