اجرای طرح عملیاتی «پرچمداران کربلای حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی»
کد خبر: 4177071
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
از سوی تبلیغات اسلامی اصفهان انجام می‌شود

اجرای طرح عملیاتی «پرچمداران کربلای حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اجرای طرح عملیاتی «پرچمداران کربلای حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی» از اوایل آبان‌ماه خبر داد.

پوستر طرح عملیاتی «پرچمداران کربلای حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امروز، 30 مهرماه در جلسه شورای فرهنگی ایثار و شهادت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ضمن اشاره به اهمیت نهادینه شدن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در میان عموم افراد جامعه و گذشتن از حقوق فردی برای فداکاری و رسیدن به آرمان‌های والاتر، از یک طرف یکپارچگی و انسجام ملی را تقویت می‌کند و از سوی دیگر، قدرت بازدارندگی در برابر متجاوزان به میهن و ارزش‌های الهی و انسانی را افزایش می‌دهد.

وی گفت: پاسداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌مثابه صحنه‌سازان ایثار و مقاومت، باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و مجموعه‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مساجد آن را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: این اداره‌کل به‌عنوان مسئول کارگروه اقشار و تشکل‌های مردمی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، طرح عملیاتی «پرچمداران کربلای حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی» را در استان اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: براساس این طرح، رزمایشی مشترک به مدت یک سال با همکاری تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های محوری تعیین‌شده اجرا می‌شود.

فوقی بیان کرد: در همین راستا، آیین افتتاحیه این طرح با تجلیل از مقام شامخ مداحان و پیرغلامان شاهد و ایثارگر استان، روز پنجشنبه، چهارم آبان‌ماه از ساعت 15 تا 17 در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، صداوسیما، شهرداری، اتاق‌های اصناف و بازرگانی، بسیج مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه اقشار و تشکل‌های مردمی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان در برگزاری این آیین با اداره‌کل تبلیغات اسلامی همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha