تشرف اعضای روشندل کتابخانه مرکزی اردبیل به حریم رضوی
کد خبر: 4176984
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

تشرف اعضای روشندل کتابخانه مرکزی اردبیل به حریم رضوی

جمعی از روشندلان عضو کتابخانه مرکزی اردبیل با حمایت مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه، بهزیستی و کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

تشرف اعضای روشندل کتابخانه مرکزی اردبیل به حریم رضویبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، در ادامه برگزاری مسابقات کتابخوانی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در راستای مشارکت اقشار و گروه‌های مختلف در برگزاری این جشنواره، جمعی از اعضای روشندل کتابخانه مرکزی اردبیل با شرکت در کارگاه‌های آموزشی سفالگری ایام تابستان و با یک کارتیمی و مشارکت همدیگر اقدام به ساخت نمونک دست‌ساز حرم مطهری رضوی کردند.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از این نمونک دست ساز در ویژه برنامه نشست کتابخوان روشندلان با عنوان «ماه در محاق» با حضور حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان؛ پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

در این نشست کتابخوان با توجه به درخواست اعضای روشندل مقرر گردید جمعی از روشندلان که در ساخت این دست سازه مشارکت داشتند جهت زیارت حرم مطهری اعزام شوند و هزینه‌های مربوط این سفر زیارتی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و بهزیستی استان تامین شود.

شایان ذکر است طبق گزارش اداره کل کتابخانه‌های اردبیل در 29 مهرماه، این سفر زیارتی به مدت ۵ روز و با حضور جمعی از روشندلان عضو کتابخانه طی هفته گذشته انجام شد.

انتهای پیام
captcha