انتظار شهدا تقویت باور‌های دینی و ترمیم آن‌هاست
کد خبر: 4175586
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

انتظار شهدا تقویت باور‌های دینی و ترمیم آن‌هاست

علی واحد گفت: توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران پایانی ندارد و شهدا از ما تنها شعار نمی‌خواهند و انتظار شهدا تقویت باور‌های دینی و ترمیم آن‌ها است از این رو ترمیم باید با بصیرت انجام شود.

دیدار با فرمانده نیروی انتظامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس از اردبیل، علی واحد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، ۲۳ مهرماه، در دیدار با سردار «جواد تقوی» فرمانده انتظامی این استان اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه‌روزی سبزپوشان نیرو‌های انتظامی در عرصه تأمین نظم و امنیت تقدیر می‌کنیم.

واحد افزود: توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران پایانی ندارد و شهدا از ما تنها شعار نمی‌خواهند و انتظار شهدا تقویت باور‌های دینی و ترمیم آن‌ها است از این رو ترمیم باید با بصیرت انجام شود.

وی عنوان کرد: نوع ترفندهای علیه نظام مقدس اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست از این رو شهدا از ما انتظار دارند به روز باشیم و با بصیرت تاثیر گذاری ترفند‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل ابراز داشت: ارتقای امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و مدیران انتظامی و امنیتی استان اردبیل می‌باشد.

در این جلسه سردار تقوی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما یک گنج بزرگ و تغذیه کننده تاریخ انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه تبیین اهداف و انگیزه و حرکت شهدا برای نسل امروز در یادواره‌ها و کنگره‌ها باید جزو اهداف اصلی قرار گیرد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اجر و ثواب هر یک از این اقدامات از اجر شهدا کمتر نیست.

وی در ادامه به ساخت یادمان شهدای گمنام تدفین شده در داخل محوطه فرماندهی نیروی انتظامی پرداخت و افزود: به برکت خون شهدا ساخت یادمان شهدای گمنام تا سالگرد تدفین این عزیزان به اتمام رسیده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha