محفل «آموزه‌هایی از قرآن» در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4175562
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

محفل «آموزه‌هایی از قرآن» در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد + عکس

برنامه تفسیر قرآن کریم با عنوان «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان و اساتید با مفاهیم نورانی کلام وحی در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد.

برنامه «آموزه‌هایی از قرآن» در دانشگاه فرهنگیانبه گزارش ایکنا از لرستان، برنامه تفسیر قرآن کریم با عنوان «آموزه‌هایی از قرآن کریم» در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجویان و اساتید با مفاهیم نورانی کلام وحی، یکشنبه، 23 مهرماه در دانشگاه فرهنگیان لرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی در حاشیه این مراسم معنوی ضمن ادای احترام به قبور مطهر شهدای گمنام و قرائت فاتحه با جمعی از دانشجویان خوابگاه فرهنگیان نیز دیدار کرد و در ادامه نشستی با حضور مدیران مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران و  مسئول استانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دانشگاه فرهنگیان لرستان با موضوع اجرایی شدن مصوبات دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این نشست مقرر شد در آینده نشستی با حضور همه اعضای دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه درباره شرح وظایف هر یک از اعضای این دبیرخانه تشکیل و بر اجرایی شدن آن وظایف تأکید شود.

انتهای پیام
captcha