یک باب مسکن مددجویی در مشگین‌شهر افتتاح شد
کد خبر: 4174525
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

یک باب مسکن مددجویی در مشگین‌شهر افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌زمان با هفته فراجا، با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان، یک باب منزل مددجویی در روستای «اوت پاشا» شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح یک باب مسکن مددجویی در شهرستان مشگین‌شهربه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، 18 مهرماه، در آیین افتتاح این مسکن مددجویی گفت: این منزل به متراژ ۵۰ متر ساخته شده است تا خانواده‌ای که حدود ۱۴ سال در منزل نامناسب و نامقاوم زندگی می‌کردند، در آن ساکن شوند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده ۳ نفره مشکلات بسیاری را قبل از ساخت این مسکن متحمل شده‌اند، بیان کرد: نبود سرویس بهداشتی مناسب و حمام از جمله معضلات این خانوار بوده است.

حسین‌نژاد به همکاری بسیار مناسب گروه جهادی پادگان شهید بیگلری فراجا مشگین شهر اشاره کرد و افزود: این گروه جهادی در کنار کمیته امداد با عبور از مناطق صعب‌العبور و دورافتاده کوشیده است تا مسکن مناسب و مقاوم برای این خانواده تحت حمایت احداث شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای ساخت این منزل مددجویی بیش از ۲۲۳ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ میلیون تومان از این مبلغ توسط کمیته امداد تامین شده است، اعلام کرد: ۷۰ میلیون تومان نیز از سوی پادگان شهید بیگلری فراجا مشگین‌شهر تقبل شد تا این خانه ساخته شود.

حسین‌نژاد افزود: ۵۰ میلیون تومان نیز از طریق مرکز نیکوکاری مجتمع سحر مرادلو برای احداث سرویس بهداشتی، حمام و تامین لوازم خانگی این خانوار کمک شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: ساخت واحد‌های مسکونی همواره در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد تا خانواده‌های فاقد مسکن از سرپناهی مناسب و مقاوم بهره‌مند شوند.

در ادامه این مراسم، سردار جواد تقوی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: خوشحالیم که در هفته نیروی انتظامی که در سال‌جاری به شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گذار» مزین شده است، یک باب مسکن مددجویی را افتتاح و به خانواده‌ای نیازمند تحویل دادیم.

وی بیان کرد: فراجا در کنار تامین نظم و امنیت، بر اساس مسئولیت اجتماعی که دارد بر خود وظیفه می‌داند که یاریگر محرومان جامعه باشد.

تقوی افزود: در اینجا نیز با همکاری امدادگران کمیته امداد، شاهد افتتاح مسکن در یکی از روستا‌های محروم شهرستان مشگین‌شهر هستیم که امیدواریم همه به مسئولیت اجتماعی خود در قبال محرومین و مستضعفان عمل کنند تا با زدودن چهره فقر، به سمت توسعه حرکت کنیم.

شایان ذکر است فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در خصوص تهیه یخچال و تلویزیون برای این خانواده و مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در خصوص رسیدگی هرچه بیشتر به درمان بیماری یکی از فرزندان، قول مساعد دادند.

انتهای پیام
captcha