بیش از ۱۰۰ خادم زوار پاکستانی در زاهدان تجلیل شدند
کد خبر: 4174264
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

بیش از ۱۰۰ خادم زوار پاکستانی در زاهدان تجلیل شدند

آیین تقدیر از خادمان زوار پاکستانی اربعین با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان شامگاه، 17 مهرماه در زاهدان برگزار شد.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان شامگاه، 17مهرماه در آیین تقدیر از خادمان زوار پاکستانی اربعین در شرقی‌ترین مرز کربلا و حمایت از جنبش اسلامی مردم فلسطین، ضمن قدردانی از زحمات خادمان به منظور ارائه خدمات به زوار پاکستانی، گفت: خدمات ارزشمند خانواده بهداشت و درمان به زائران پاکستانی اربعین شایسته قدردانی‌ست.

وی ادامه داد: حماسه اربعین به‌عنوان یک موهبت الهی، تمام اقوام و ملیت‌ها را فارغ از نژاد، قومیت، ملیت و حتی مذهب در کنار یکدیگر گرد آورده است و رسالت امروز ما حفظ دستاوردهای اربعین است.

حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم گفت: حفظ کرامت زائران پاکستانی اباعبدالله(ع)، همزمان با حراست از مرزهای سلامت کشور از جمله نقاط قوت خادمان نظام بهداشت و درمان در موکب‌های سلامت و زائرسراهای زاهدان و میرجاوه بود.

وی ادامه داد: همکاران من در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تدوین پروتکل‌هایی که برگرفته از تجارب اندوخته از سالیان قبل میزبانی زوار است سطوح مراقبتی را در نظر گرفتند که با بررسی‌های مداوم، جلوی ورود فرد بیمار به داخل مرز گرفته شود و خوشبختانه این روش موفق بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تجمع پر شور اربعین حسینی علاوه بر فیوضات خاص معنوی، تقابل بیش از ۲۰ میلیون نفر علیه فضاسازی‌های رسانه‌ای مستکبران و امپراطوری‌های رسانه‌های کذاب دنیا محسوب می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم، بیش از 100 نفر خادم زوار پاکستانی تجلیل شدند و قرائت بیانیه در حمایت از جنبش اسلامی مردم فلسطین و مقابله با تجاوزگری اسرائیل غاصب از دیگر ویژه برنامه‌های این آئین بود.

 

انتهای پیام
captcha