نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4174096
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است

امام جمعه میامیپ با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است،‌گفت: نیروی انتظامی همیشه باید مقتدرانه عمل کند چرا که امنیت مردم در سایه نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی صبح امروز، 17 مهر در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی میامی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت کشور گفت: امنیت یک امر تبلیغاتی نیست و در کشور به معنای واقعی وجود دارد.

وی ادامه داد: اولین کاری که نیروی انتظامی و مسئولان باید صورت دهند قصد قرب الهی است و اینکه هر قدمی که این افراد بر می‌دارند باید برای مردم باشد که در این راستا اهمیت کار فراجا به رسالت و مأموریت آن یعنی تأمین امنیت است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است یادآور شد: نیروی انتظامی همیشه باید مقتدرانه عمل کند چرا که امنیت مردم در سایه نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

عزیزی اقتدار به معنای قاطعیت در اجرای عدالت و قانون را ویژگی فراجا برشمرد و افزود: قانون‌گرایی یکی از مهمترین ویژگی‌های نیروی انتظامی است.

وی  به عملیات طوفان‌ الاقصی در فلسطین اشاره کرد و گفت: این عملیات ضربه مهلکی به بدنه صهیونیست‌ها وارد آورد.

انتهای پیام
captcha