پیام فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی
کد خبر: 4173776
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

پیام فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

رتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: 

«برادر گرامی سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شجاعی‌نسب، فرمانده محترم انتظامی استان خراسان‌جنوبی

سلام علیکم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به‌واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن و جان برکف این مرز و بوم رقم خورده است. بلا تردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ کسانی است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس خدمت و ایثار را بر تن کرده‌اند.

هفته انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت از دلاوری‌های حافظان امنیت ایران اسلامی که در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال‌های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده‌اند. 

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام امنیت، فرارسیدن هفته انتظامی را خدمت جنابعالی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی در استان  تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های بی‌شائبه شما کمال تقدیر و تشکر را دارم. 

امید آن دارم که حافظان نظم و امنیت در استان خراسان‌جنوبی، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مؤید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همواره پرصلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی موفق باشید.»

انتهای پیام
captcha