نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ستون امنیت جامعه است
کد خبر: 4173632
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ستون امنیت جامعه است

استاندارکردستان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار، ضامن امنیت جامعه و مظهر وظیفه‌شناسی عنوان کرد و گفت: ایمان و روحیه انقلابی، صلابت و خدمتگزاری در جامعه، شاخصه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی است.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز ۱۵ مهر در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کردستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا، گفتت: یکی از مجموعه‌هایی که در همه  امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد، نیروی انتظامی است، که مجاهدانه عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس از مجموعه‌هایی است که حتی یک روز هم تعطیلی ندارد، افزود: پلیس در کشور با ایمان و اعتقاد به یگانگی خداوند و در چارچوب شرع مقدس و قانون به مردم خدمت می کند، که این شاخصه  پلیس در جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار کردستان با تقدیر از فرمانده انتظامی و فرمانده مرزبانی کردستان بیان کرد: در طول سال در مأموریت‌های گوناگون شاهد حضور هوشمندانه پلیس هستیم که ایفای نقش و خدمت مؤثر  می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که معاندان و بدخواهان نظام به دنبال ناامنی در استان بودند، که با هوشیاری مردم و رشادت  نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های آنان خنثی شد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه امنیت کامل در استان حاکم است، افزود: امنیت کنونی حاصل خون پاک شهدای مظلوم و رشادت کارکنان انتظامی و سایر همرزمانشان در سپاه و ارتش و مجموعه امنیتی است که با جان و دل  و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی نیروی انتظامی را از بطن مردم دانست و با اشاره به  صبوری پلیس در مقابل مشکلات مختلف، اظهار کرد:  به حمدالله پلیس از جایگاه ویژه‌ای بین مردم  برخوردار است و همه ما شکرگزار این امنیت و آرامش با وجود نیروهای خدوم و زحمتکش نظامی و انتظامی در استان هستیم.

استاندار کردستان افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش جامعه است چراکه تلاشگران این عرصه، به صورت شبانه‌روزی، خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود همت می‌گمارند.

وی نیروی انتظامی را ضامن امنیت جامعه و نماد وظیفه‌شناسی برشمرد و یادآور شد: ایمان و روحیه انقلابی، صلابت و خدمتگزاری در جامعه، شاخصه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی است.

انتهای پیام
captcha