نیروی انتظامی همواره از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می‌کند
کد خبر: 4173526
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

نیروی انتظامی همواره از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه امروز حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر، نمایشگاهی از همدلی و وحدت است، گفت: امروز نظام مقدس انقلاب اسلامی از نیروهای مکتبی و ولایی همانند پلیس برخوردار بوده که از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می‌کند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته انتظامی ضمن گرامیداشت این هفته با اشاره به بیانات گهر بار مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگر نیروهای نظامی و انتظامی حافظ مال و ناموس مردم هستند پس باید قدر این جایگاه بالا را دانست.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس با جان و خون خود از این مرز و بوم حراست و حفاظت کردند، افزود: در زمانی که دشمنان با فتنه‌های مختلف و متعدد تلاش می‌کردند تا به آرمان‌های نظام اسلامی خدشه وارد کنند نیز همین نیروهابودند که با قدرت در میدان عمل حاضر شدند و از دستاورد‌های نظام حراست کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و مردم لازم است تا به پلیس و نیروهای مسلح احترام خاصی داشته باشند، تصریح کرد: نیروهای فرماندهی انتظامی کشور مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند.

 نوری به امنیت مطلوب در مرزها و شهرستان‌های خراسان‌شمالی اشاره کرد، افزود: به شکر خدا امروز با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرز‌ها و شهرستان‌ها هیچ گونه دغدغه ناامنی نداریم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد، گفت: اقتدار و وحدت بین نیروهای مسلح نمایشگاه بزرگی از همدلی و وحدت است.

پلیس بدون مردم معنایی ندارد

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پلیس بدون حضور مردم معنایی ندارد، گفت: امروز تمام تلاش بر این است که برای مردم و رهبر معظم انقلاب سرباز خوبی باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و تلاش همکاران عزیز اظهار کرد: هفته انتظامی فرصت خوبی برای خدمت رسانی مضاعف به مردم در جهت ایجاد امنیت پایدار است.

وی با اشاره به اینکه پلیس بدون مردم معنایی ندارد و در کنار مردم معنا پیدا می‌کند، افزود: تلاش می‌کنیم تا برای مردم خراسان‌شمالی امنیت پایداری را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه از مرزهای استان تا شهرستان‌ها امنیت بسیار خوبی را شاهد هستیم، تصریح کرد: در طول هفته انتظامی بیش از هزار برنامه برای تسهیل گرفتاری و مشکلات مردم برنامه ریزی شده است.

سردار مطهری زاده همچنین به رضایتمندی بالای مردم از پلیس استان اشاره کرد و گفت: همراهی و همکاری تمام مسئولان باعث شده تا امنیت مطلوب و بهینه ای را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با تقدیر و تشکر از همکاران پر تلاش انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا سرباز خوبی برای مردم و رهبر انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha