قوام یک ملت به داشتن نیروی مسلح امکان‌پذیر است
کد خبر: 4173498
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

قوام یک ملت به داشتن نیروی مسلح امکان‌پذیر است

امام جمعه گرگان حفظ آمادگی، هوشیاری و اقتدار را از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های مسلح دانست و گفت: قوام یک ملت به داشتن نیروی مسلح امکان‌پذیر است، لذا باید حافظان امنیت روز به روز بر قدرت خود بیافزایند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌ فقیه در گلستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که امروز، 15 مهرماه برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: قوام یک ملت به داشتن نیروی مسلح امکان‌پذیر است، لذا باید حافظان امنیت روز به روز بر قدرت خود بیافزایند.

امام جمعه گرگان حفظ آمادگی، هوشیاری و اقتدار از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های مسلح دانست و گفت: اگر در دوران دفاع مقدس خون صد‌ها جوان بر زمین ریخته شد، امروز به برکت انقلاب اسلامی هزاران جوان مقتدر راه شهیدان را در سپاه پاسداران، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی و فراجا در پیش گرفته‌اند.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به از خودگذشتگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز هم جوانان ما برای دفاع از مرز‌ها، جانانه پای کار هستند و نیروی انتظامی مسئولیت بسیار مهمی بر دوش دارد و امروز این برنامه نشان از شکوه نیروهای مسلح دارد.

وی ادامه داد: مردم در سایه تلاش‌های نیروی انتظامی در اوج امنیت و آسایش هستند چرا که حراست نگهبانی و حفاظت جان و مال و ناموس در دستان شما است و در اوج امانت‌داری از آن حفاظت می‌کنید.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سازمانی آماده برای یاری رساندن به مردم است، تصریح کرد: در ایجاد امنیت دستگاه و نهاد زیادی دخیل هستند و در این راستا حفظ امنیت ایجاد شده توسط دیگر دستگاه‌ها و نهادها، توسط نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

امام جمعه گرگان نظم اجتماعی توسط نیروهای انتظامی یکی از اولویت‌های ایجاد امنیت دانست و گفت: خدمت به مظلوم و گرفتن حقش از ظالم، از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha