پلیس متناسب با تهدیدها و الگوهای امنیتی به روز شود
کد خبر: 4173470
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
استاندار کرمان:

پلیس متناسب با تهدیدها و الگوهای امنیتی به روز شود

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه پلیس در حوادث سال گذشته اقتدار خود را نشان داد، گفت: نیروی انتظامی متناسب با تهدیدها و با توجه به جرائم سایبری، تغییر الگوهای امنیتی و... باید خود را به روز کند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس بیشترین ارتباط را روزانه با مردم دارد، گفت: ارتباط زیاد مردم با فراجا ایجاب می‌کند روحیه مردم‌داری و احترام به مردم نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به مهربانی توأم با اقتدار پلیس، اظهار کرد: پلیس در حوادث سال گذشته اقتدار خود را نشان داد و علیرغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

فداکار تعالی و پیشرفت، خدامحوری و معنویت را از دیگر ویژگی‌های پلیس برشمرد و افزود: نیروی انتظامی متناسب با تهدیدها و با توجه به جرائم سایبری، تغییر الگوهای امنیتی و... باید خود را به روز کند.

استاندار کرمان در پایان اخلاق‌مداری را از ویژ‌گی‌های مهم و لازم برای نیروهای پلیس دانست و اظهار کرد: همه حرکات، برخورد‌ها و تصمیمات باید بر محور قانون باشد. همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم اقدامات نیروی انتظامی را براساس سه مؤلفه خدمت به مردم، جهاد و اقتدار دانست و گفت: حرکت نیروی انتظامی جهادی است و پلیس در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه، نظام اسلامی را به امنیت رسانده‌اند. ایران کشوری امن و با اقتدار کامل است و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این امنیت قوی‌تر و قابل ارائه برای دنیای امروز است.

انتهای پیام
captcha