توانایی‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی، آبروی نظام اسلامی است
کد خبر: 4173420
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

توانایی‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی، آبروی نظام اسلامی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در اطلاعیه‌ای به مناسبت هفته فراجا، ضمن پاسداشت ایثارگری و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی آورده است: توانایی‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

هفته فراجا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از سپاه استان، سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت هفته فراجا، ایثارگری و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی را گرامی داشت. متن اطلاعیه سپاه استان به مناسبت هفته فراجا به شرح ذیل است: 

«امروز نیروی انتظامی در کشور ما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای مردم، در کنار مردم و پشتیبان مردم است.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان خدوم نیروی انتظامی، که امسال مزین به شعار «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» می‌باشد، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه امنیت را گرامی می‌داریم و با تبریک ایام ربیع الاول و میلاد باسعادت رسول مهربانی‌ها حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، توانایی‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

هم‌افزایی نیروهای مسلح و پلیس مؤمن، هوشمند و مقتدر در سایه رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی و حمایت مردم بصیر، فهیم، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه، ضامن امنیت جامعه است.

ضمن گرامیداشت ایثارگری و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی، موفقیت این عزیزان را در راستای خدمت‌رسانی به مردم و افزایش رضایت و احساس امنیت در آحاد جامعه از درگاه حضرت حق تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری نایب امام زمان خواستاریم.»

انتهای پیام
captcha