برقراری امنیت و احقاق حق از وظایف نیروی انتظامی است
کد خبر: 4173290
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
امام جمعه گرگان:

برقراری امنیت و احقاق حق از وظایف نیروی انتظامی است

آیت‌الله نورمفیدی برقراری امنیت، ایجاد نظم و احقاق حق، سه وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: عدالت اجتماعی، تنها یک رهنمود اخلاقی نیست، بلکه فرمان حتمیِ خداوند است و بنابراین می‌باید برای انجام وظیفه، شاهدان به قسط و عدالت و انصاف باشید.

آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی نماینده ولی‌فقیه در گلستان، آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان امروز، ۱۳ مهرماه در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد انتظامی و مرزبانی گلستان به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، برقراری امنیت، ایجاد نظم و احقاق حق، سه وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: عدالت اجتماعی، تنها یک رهنمود اخلاقی نیست، بلکه فرمان حتمیِ خداوند است و بنابراین شما عزیزان انتظامی می باید برای انجام وظیفه، شاهدان به قسط و عدالت و انصاف باشید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: هیچ نعمتی بالاتر و بااهمیت‌تر از امنیت نیست و آنان که در برقراری و ایجاد امنیت تلاش دارند، کاری بس ارزشمند براساس آیات قرآنی و روایات انجام می‌دهند.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: در ایجاد امنیت دستگاه‌های مختلف نقش اساسی دارند و آنجا که ناامنی ایجاد می‌شود، نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ‌تر جلوه می‌کند.

وی گفت: در حوزه احقاق حق باید خدا را مدنظر قرار دهید، اگر در صحنه‌ای که حاضر می‌شوید، دشمن شما حضور داشت و حق با او بود نباید براساس دشمنی به طرفداری از گناهکار بپردازید.

انتهای پیام
captcha