فعالیت‌های پلیس بار بزرگی از دوش کشور برمی‌دارد
کد خبر: 4173182
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
امام جمعه کرمان:

فعالیت‌های پلیس بار بزرگی از دوش کشور برمی‌دارد

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه خدمت در عرصه‌های مختلف با تنوع فراوان کار پلیس است، گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت و نجابت، عرصه خدمت خود را به‌گونه‌ای وسیع در نظر گرفته که می‌تواند بار بزرگی را از دوش کشور بردارد.

دیدار امام جمعه و فرماندهان فراجا کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز، ۱۳ مهرماه در دیدار با فرمانده و کارکنان فراجا استان کرمان، حوزه کار پلیس را بسیار گسترده خواند و گفت: غالب مأموریت‌های پلیس صنفی و گروهی نیست بلکه همه مردم را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدمت در عرصه‌های مختلف با تنوع فراوان کار پلیس است، افزود: امنیت واژه مقدس و بزرگی است که ثمره آن برای همه است و کار پلیس سبب شده امنیت و از آن مهمتر احساس امنیت در بین مردم ایجاد شود و امروز امنیت، آسایش و آرامش در عرصه‌های مختلف نتیجه اقدامات پلیس است.

امام جمعه کرمان افزود: یکی از واژه‌های مهم در هر کشور اقتدار است که با عملکرد پلیس در جامعه تزریق می‌شود و اگر سه واژه خدمت، امنیت و اقتدار را کنار هم قرار دهیم نشان می‌دهد عملکرد فراجا قابل تقدیر است. نیروی انتظامی با قاطعیت و نجابت عرصه خدمت خود را به‌گونه‌ای وسیع در نظر گرفته که می‌تواند بار بزرگی را از دوش کشور بردارد.

نماینده ولی‌ فقیه در کرمان هفته انتظامی را فرصتی برای تبیین خدمات پلیس برای مردم در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم هر کجا که لازم باشد کمک کار پلیس باشیم. همچنین خانواده کارکنان انتظامی پشتوانه بزرگی برای انجام مأموریت‌های نیرو هستند که این حمایت نیز قابل تقدیر است.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این استان و بیان اینکه کار و مأموریت پلیس در هیچ زمانی تعطیل‌بردار نیست، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مدال با افتخار مجاهد فی‌سبیل‌الله را به نیروی انتظامی دادند.

وی با اشاره به خدمات انتظامی در ایام اربعین گفت: خدا را شاکریم که با پوشیدن این لباس مقدس خدمتگزار مردم هستیم. در استان کرمان نیز همکاری و همراهی با پلیس خوب بوده و این‌گونه با قدرت بیشتری می‌توانیم انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام
captcha