برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته وحدت در کردستان قابل تحسین است
کد خبر: 4172852
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته وحدت در کردستان قابل تحسین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته وحدت را قابل تحسین و تکریم برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار در سطح استان برقرار و هیچ‌گونه ناامنی احساس نمی‌شود.

نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان دیروز، 10 مهر در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص)، گفت: به برکت تعظیم نام مبارک رسول مکرم اسلام، کردستانی‌ها هر ساله اهتمام ویژه به برنامه‌های ماه مولود و هفته وحدت داشته و امسال نیز سنگ تمام گذاشته و گل کاشتند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از حضور همیشگی و شبانه‌روزی مجموعه فراجا در کردستان قدردانی کرد و افزود:  امیدوارم تمام تلاش‌ها و مساعی در راستای تامین امنیت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه نهاد پلیس و نیروی انتظامی  به واسطه ارتباطی که با اقشار مختلف مردم دارند، نحوه خدمات‌دهی و ارتباط آنها با مردم  بسیار مهم است.بیان کرد: مقام معظم رهبری، استان کردستان را به عنوان استان مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌های بزرگ توصیف کرده‌اند که یکی از مصدایق این توصیف، تلاش‌های شبانه روزی مجموعه فراجا و نیروی انتظامی در استان است.

وی با بیان اینکه پلیس فراتر از چارچوب ماموریت‌ها، بسیاری از نیازهای جامعه را برآورده کرده است، اذعان کرد: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می‌شود که خوشبختانه با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌ امنیتی و اطلاعاتی امنیت پایدار در استان  کردستان برقرار است.

رمضانی تأکید کرد: پلیس در حوزه‌های مختلف به شدت توانمند و مقتدر است و در عین اقتدار، رئوف، عطوف و مهربان است و این را در حوادث مختلف، جلوه‌های متعدد و در جریان اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم.

وی گفت: سال گذشته با وجود اهانت، برخوردهای بد و خشونت برخی افراد اجیر شده که تحت تاثیر فضای رسانه‌ای معاند قرار گرفته بودند، نیروهای پلیس با عطوفت و مهربانی با آنان برخورد و با حداقل خسارت، اوضاع را مدیریت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه  پیشنهاد می‌شود که پویش «پلیس قوی مهربان» راه‌اندازی شود، اظهار کرد :در طول هفته فراجا اقشار مختلف مردم به منظور قدرشناسی از پلیس در مجموعه انتظامی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته فراجا از کارهای کلیشه‌ای و مناسبتی فاصله بگیریم افزود: همه ما مدیون دستگاه نظامی و انتظامی هستیم لذا با کارهای بدیل و خلاقانه این اقتدار را به نحو شایسته ارج نهیم.  

رمضانی با بیان اینکه پلیس، پنجه مقتدر و قلب رئوف نظام است، افزود: از دستگاه فراجا خواستاریم که هر اقدامی همچون ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگ در راستای کمک به مردم و کاهش مشکلات را انجام دهند.

وی برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته وحدت  را قابل تحسین و تکریم برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار در سطح استان برقرار و هیچ‌گونه ناامنی احساس نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های اربعین که تاثیر چشمگیری در جذب گردشگر داشته است، یادآور شد: اربعین امسال علاوه بر برکات معنوی، تعداد گردشگران مریوان را از 150 هزار نفر به یک میلیون و 400 هزار نفر افزایش داد.

انتهای پیام
captcha