حفظ و برقراری امنیت مردم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است
کد خبر: 4170824
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

حفظ و برقراری امنیت مردم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه عزم نیروی انتظامی برای حفظ امنیت پایدار کشور جدی است، گفت: از خودگذشتگی و تلاش خدمتگزاران نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است و برقراری امنیت، حفاظت از جان، مال و ناموس مردم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام ادیانی مسئول عقیدتی فراجا

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا روز گذشته، یکم مهر در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان این مطلب گفت: نیروی انتظامی، نیرویی انقلابی، جهادی، میدان دار و در صحنه است و به بیگانگان اجازه خدشه دار کردن امنیت پایدار کشور و آسایش ملت را نخواهد داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اظهار کرد: با عنایت به حوزه اختیارات و وظایف تعریف شده، نیروی انتظامی، نقش به سزایی در حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم دارد.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به فضای امن و آرام حاکم بر استان، تصریح کرد: به لطف دقت نظر نیروی انتظامی و با همراهی کلیه نیروهای نظامی و امنیتی، خوشبختانه در مقایسه با دیگر استان‌ها، مشکل خاصی را در منطقه شاهد نیستیم.

وی با بیان‌اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی کشور ۵۰ شهید در راه حفظ امنیت مردم تقدیم کرده است، گفت: از خودگذشتگی و تلاش خدمتگزاران نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است و برقراری امنیت، حفاظت از جان، مال و ناموس مردم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی به شمار می‌رود که با غیرت و حس انسان دوستی آمیخته است.

در این مراسم، حجت‌الاسلام غلامعلی تبار به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی استان معرفی و از حجت‌الاسلام دیلم، رئس قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha