اکران دیوارنگاره‌ای با تصویر ۹۷ شهید شاخص کاشانی
کد خبر: 4170560
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

اکران دیوارنگاره‌ای با تصویر ۹۷ شهید شاخص کاشانی

دیوارنگاره چهارراه آیت‌الله کاشانی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تصویر ۹۷ شهید شاخص کاشانی مزین شده است.

دیوارنگاره چهارراه آیت‌الله کاشانی کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیوارنگاره چهارراه آیت‌الله کاشانی در شهر کاشان با تصاویر شهدای شاخص این شهر اکران شد.

این اقدام، از برنامه‌های کنگره ملی سرداران و هزار و ۸۰۰ شهید کاشان است که تصویر ۹۷ شهید شاخص این شهر را شامل می‌شود و با پیام «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» انجام شده است.

تصویر این دیوارنگاره در ابعاد ۱۵.۳۰ در ۵ متر به منظور تقویت هویت معنوی جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و پایگاه شهدای ۱۵ خرداد شهرداری کاشان آماده شده است.

علاوه بر این، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اکران تصاویری از آن دوران و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در جبهه‌ها در سطح شهر کاشان به چشم می‌خورد.

این اقدام نیز یکی دیگر از برنامه‌های کنگره ملی سرداران و یک هزار و ۸۰۰ شهید کاشان به شمار می‌رود که در ۱٠ سازه اختصاص پیدا کرده است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و پایگاه شهدای ۱۵ خرداد شهرداری کاشان با هدف ترویج ارزش‌های انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین یادآوری روزهای غرورآفرین دفاع مقدس، این تبلیغات محیطی را انجام داده است.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha