پیام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170548
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

پیام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تاسی از خون پاک شهدا در حوزه علم و فناوری بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

اسماعیب چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سلحشوری است که از جان و مال و خانواده خود گذشتند و در راه دفاع از خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری کردند.

امروز ایران اسلامی در سایه این رشادت‌ها روی پای خود ایستاده و در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های علم و فناوری، نظامی، دفاعی و پهبادی در دنیا حرفی برای گفتن داشته و جزو کشور‌های برتر و پیشرو در این حوزه‌ها است.

از این رو وظیفه داریم تا همیشه تاریخ این رشادت‌ها را قدر بدانیم و در راستای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن گرامیداشت این هفته ارزشمند و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اعلام می‌دارم سربازان معظم له در دانشگاه محقق اردبیلی بیش از پیش در حوزه تولید علم و انجام پژوهش‌های کاربردی در راستای حل مشکلات جامعه و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و پژوهشی گام خواهند برداشت.

اسماعیل چمنی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی»

انتهای پیام
captcha