تجلیل از ۱۲ هزار بانوی پیشکسوت قزوینی در دفاع مقدس
کد خبر: 4170533
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

تجلیل از ۱۲ هزار بانوی پیشکسوت قزوینی در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: برنامه ویژ‌ه‌ امسال تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور است که این برنامه از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز و تا انتهای سال ادامه دارد و سهمیه قزوین در این برنامه تجلیل از ۱۲ هزار نفر است.

بانوان در دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار محمد امیری‌مقدم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین درخصوص شعار سال جاری در هفته دفاع مقدس، گفت: شعار امسال «ما متحدیم» است و برنامه‌های سال جاری با هدف تبیین شهادت، ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و پرداختن‌ به دستاوردهای دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در سطح استان بالغ بر هزار عنوان برنامه همچون مسابقات ورزشی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برنامه‌های تبیینی و بصیرتی پیش‌بینی شده که در طی این هفته برگزار خواهد شد. بالغ بر ۶۰۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج، ۱۰۰ عنوان برنامه در لشگر ۱۶ زرهی و ۹۰ عنوان برنامه در نیرو انتظامی برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: برنامه ویژ‌ه‌ امسال تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور است که این برنامه از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز و تا انتهای سال ادامه دارد و سهمیه قزوین در این برنامه تجلیل از ۱۲ هزار نفر است. حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و پیشکسوتان در میعادگاه نمازجمعه برای سخنرانی از دیگر برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس از شنبه یکم مهر به مدت یک هفته در تیپ صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند در این نمایشگاه از دستاوردهای دفاع مقدس بازدید کنند؛ همچنین بازسازی عملیات رمضان در این تیپ برگزار خواهد شد.

امیری‌مقدم ادامه داد: نمایش هنری فاخری با عنوان «پانته‌آ» نیز به کارگردانی محمد شهسواری در تیپ صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در ایام هفته دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس در این هفته انجام خواهد شد. افتتاح از ۶ یادمان شهدای گمنام در سطح استان قزوین طی این هفته نیز در برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha