آسمان ایران برای هیچ پرنده‌ متجاوزی ایمن نیست
کد خبر: 4170444
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

آسمان ایران برای هیچ پرنده‌ متجاوزی ایمن نیست

امیر سرتیپ علیرضا الهامی گفت: با تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شئ که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود.

امیر سرتیپ علیرضا الهامیبه گزارش ایکنا از قم، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان قم که به مناسبت آغاز هفته مقدس برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر عرصه آسمان و هوافضا، نیرو‌های مسلح در عرصه دریا، زمین و سایر مؤلفه‌ها، قدرت بازدارندگی بی‌نظیری را به‌وجود آورده است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت اتفاقی نیست بلکه حاصل جهاد است، گفت: نیرو‌های مسلح ایران در هر سطحی که نیاز باشد توان و قدرت دفاع از خود در برابر هر متجاوزی را دارند.

الهامی با اشاره به آمادگی نیرو‌های نظامی در تحقق تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: قدرت و توان نظامی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی امروز در تولید تجهیزات و فناوری پرتوان و در عرصه خدمت‌رسانی پرانرژی و در صحنه است.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امنیت امروز مهمترین مؤلفه‌ای است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی آن را در بالاترین سطح خود به ارمغان آورده است، ادامه داد: دشمن بعثی به امید تجزیه و الحاق بخش‌هایی از خاک مقدس ایران، تجاوز به ایران را آغاز کرد، اما با مجاهدت و فداکاری ملت ایران شکست خورد و به نتیجه نرسید.

الهامی گفت: با تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شئ که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو‌به‌رو می‌شود.

انتهای پیام
captcha