دفاع مقدس الگوی موفق در جهت رشد و تعالی و بالندگی نظام است
کد خبر: 4170428
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
استاندار گلستان:

دفاع مقدس الگوی موفق در جهت رشد و تعالی و بالندگی نظام است

زنگانه با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی موفق در جهت رشد، تعالی و بالندگی نظام است، گفت: هفته دفاع مقدس، هفته استقامت و ایستادگی و شهامت و مقاومت بوده که دشمن با در اختیار داشتن تمام حمایت‌ها و ادوات جنگی دنیا نتوانست در برابر نیروی ایمان و باور و عقیده ایستادگی کند.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح گلستان در گرگان، گفت: هفته دفاع مقدس، هفته استقامت و ایستادگی و شهامت و مقاومت بوده که دشمن با در اختیار داشتن تمام حمایت‌ها و ادوات جنگی دنیا نتوانست در برابر نیروی ایمان و باور و عقیده ایستادگی کند.

استاندار گلستان در توصیف دفاع مقدس، اظهار کرد: الگوی دفاع مقدس طبق فرمایشات، فرمانده کل قوا، الگو و مدلی مؤثر و مفید در تمامی بحران‌ها و گردنه‌های پیش روی ملت ایران بوده و امیدواریم به یاری خداوند متعال با پاسداری درست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به نمایندگی از ۴ هزار شهید گلستانی در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت گام برداریم.

زنگانه با اشاره به اینکه استان گلستان جزء سه استان برتر در کشور شناخته شده، افزود: گلستان در مقایسه با استان‌های قم و سمنان در حوزه صنعت، معدن و خدمات کشاورزی نسبت به سال گذشته 7.9 درصد رشد داشته و پروژه پتروشیمی یکی از مهمترین پروژه‌های استان بوده که با پیگیری‌های انجام شده به زودی شاهد آغاز انجام فاز دوم این پروژه در استان خواهیم بود.

وی با تأکید بر افزایش اعتبار تملک دارایی استان از ۴ هزار میلیارد تومان به بیش از ۱۶ میلیارد تومان در طی 23 ماه خدمت خود، گفت: مجموع انجام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی از هفته دولت تا سفر رئیس جمهور را ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده و از هزار و ۲۰۰ پروژه ناتمام در استان گلستان اکنون این تعداد به زیر ۸۰۰ پروژه رسیده است.

انتهای پیام
captcha