اقتدار ایران اسلامی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است
کد خبر: 4170408
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اقتدار ایران اسلامی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس، اقتدار امروز ایران اسلامی است، گفت: این اقتدار با پیروزی انقلاب اسلامی ظهور کرد و در دوران دفاع مقدس تقویت شد و امروز توانستیم در جهان جایگاه عزت باشیم.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروی‌های نظامی در رشت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در دفاع مقدس همه دنیا جمع شدند تا نظام مقدس ایران اسلامی را ساقط کنند اما رزمندگان و ملت ما با دستان خالی و ایمانی محکم و اراده‌ای آهنین مقابل آنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی رژیم بعثی با 400 هواپیما به خاک کشور ما حمله کرد اما در پایان جنگ 700 هواپیما، چهار هزار تانک و یک میلیون سرباز خاک سرزمین ما را ترک کرد، افزود: در دوران دفاع مقدس رژیم بعث حدود 20 هزار کیلومتر از خاک کشورمان را تصرف کرده بود اما رزمندگان و ملت ما با دستان خالی، آنان را از مرزها خارج کردند و حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی را به دشمن ندادند.

دریادار کاویانی با بیان اینکه امروز هیچ آثاری از صدام و حامیانش نیست، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس، اقتدار امروز ایران اسلامی است که در هندسه قدرت قرار داریم و در همه حوزه‌ها پیشرفت شگرفی داشته‌ایم و بنابر آمارها در همه امور ۱۱ برابر متوسط جهانی پیشرفت داریم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ما دومین تولیدکننده پهباد رادارگریز دنیا هستیم، تصریح کرد: در حوزه موشکی علم و فناوری و سایر موارد از قدرت‌های برتر جهان هستیم که همه این پیشرفت‌ها مرهون رشادت‌های و ایثار جوانان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امام(ره) در ابتدای انقلاب مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و شاهد بودیم که این قدرت‌ها مقابل ایران زانو زدند، تصریح کرد: امروز دیگر ایران منزوی نیست، هر اتفاقی که در منطقه بیفتد، یک طرف آن باید ایران باشد و به عبارتی ابرقدرتی هستیم که ملت‌های مظلوم جهان را از زیر بار مستکبران نجات خواهیم داد.

دریادار کاویانی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سلطه گران، جهان را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند اما انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) ایران را از تئوری نظام سلطه خارج کرد، گفت: امروز نیز اقتدار و سربلندی در سراسر جهان برای ایران اسلامی کسب شده، این اقتدار با پیروزی انقلاب اسلامی ظهور کرد و در دوران دفاع مقدس تقویت شد و امروز توانستیم در جهان جایگاه عزت باشیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حمایت آمریکا از پهلوی و صدام، تصریح کرد: آمریکا که قبل از انقلاب پشتیبانی و حمایت همه جانبه‌ای از رژیم پهلوی داشت و بعد از انقلاب هم از هیچ توطئه و دشمنی بر علیه ایران اسلامی دریغ نکرد حتی باعث شد تا صدام به ایران حمله کند و همه نوع تحریم و محدودیت حداکثری را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفت اما این انقلاب و نظام با اقتدار مسیر عزت و استقلال خود را طی کرده و ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: هم اینک نیز شاهد افول آمریکا هستیم و نمونه آن فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان بود، با توجه به اینکه آنان انواع تجهیزات نظامی را برای تهدید ایران در افغانستان مستقر کرده بودند اما همه آنها را گذاشتند و فرار کردند. اخیرا نیز وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد که جهان از تک قطبی خارج شده اما نمی‌توانند دلیل آن را اعلام کنند چون علت واقعی این امر ایران و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha