پیام استاندار مازندران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170405
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

پیام استاندار مازندران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به‌مناسبت ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس که عمیق‎ترین تجلی‌های انسانی و الهی ملت ایران را در طول تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی به نمایش گذاشت، برای همیشه به‌صورت نماد و نمودی از والاترین صحنه‌های عشقبازی، ایثار، فداکاری و ایستادگی در راه خدا و اسلام ناب محمدی(ص) در آئینه تاریخ و فرهنگ جهان انعکاس خواهد داشت.

در آن روزهای خدایی، ملت ایران با الگوگیری از قیام عاشورا و مکتب اهل بیت اطهار(ع) به‌ویژه نهضت آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) در برابر تجاوز آشکار دشمنان دین و میهن به خاک ایران اسلامی ایستاد و در سایه رهبری‌های حکیمانه حضرت روح‌الله (رضوان الله تعالی علیه) درسی به دشمنان داد که دیگر هیچ‌گاه جرئت چنین خبطی را به خود ندهند.

امروز به برکت حماسه جانفشانی‌های مردان میدان و عمل، تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های مجد و عظمت در اهتزاز است.

بر همگان فرض است تا با تداوم راه و آرمان شهدا و پیروی از آموزه‌های گلگون‌کفنان انقلاب اسلامی، به‌ویژه نقش‌آفرینی در حوزه جهاد تبیین و مقابله با هجمه‌های سنگین رسانه‌ای استکبار جهانی و اذناب زبون آن، مستحکم و استوار در راه انقلاب گام بردارند.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر به‌ویژه مردم ولایتمدار دیار علویان تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، برای ملت باعزت و بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایی و شهیدپرور مازندران توفیق بیش از پیش مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha