برپایی نمایشگاه «اسوه» در لرستان
کد خبر: 4170395
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

برپایی نمایشگاه «اسوه» در لرستان

نمایشگاه «اسوه» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برپا و از سامانه‌های موشکی و پهبادی سپاه در لرستان رونمایی شد.

برپایی نمایشگاه «اسوه» و رونمایی از سامانه‌های موشکی و پهبادی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) پنج‌شنبه، ۳۰ شهریورماه توانمندی‌ها و دستاوردهای یک ساله خود را در قالب نمایشگاه «اسوه» به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که در قالب ۳۳ غرفه برپا شده، به مدت سه روز در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برای بازدید دایر است.

همچنین، امروز، ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیرو‌های مسلح در شهرستان خرم‌آباد برای اولین بار در استان از سامانه‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

در رژه نیرو‌های مسلح در خرم‌آباد، سردار روح‌الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرهاد زیویار استاندار لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع)، یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان، مراد خوش‌کنار، فرمانده لشکر ۸۴ لرستان، دادستان لرستان و جمعی از مسئولان استانی و مردم شهیدپرور خرم‌آباد حضور داشتند. 
 
مقامات لشکری و کشوری حاضر در مراسم پیش از آغاز مراسم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و در این مراسم حماسی توان رزمی و دفاعی نیرو‌های مسلح مستقر در استان لرستان به نمایش در آمد.

انتهای پیام
captcha