قدرت جمهوری اسلامی در اعتلای کلمه حق و قرآن است
کد خبر: 4170390
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
استاندار قزوین:

قدرت جمهوری اسلامی در اعتلای کلمه حق و قرآن است

محمدمهدی اعلایی با بیان اینکه امروز قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی در اعتلای کلمه حق و قرآن است، گفت: امروز رئیس‌جمهور با افتخار قرآن را به دست می‌گیرد و می‌گوید بیان ما بیان قرآن است و به جهان اعلام می‌کنیم ما تربیت شده مکتب قرآن هستیم.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در رژه نیروهای مسلح که امروز، ۳۱ شهریورماه در استان برگزار شد، گفت: نیروهای مسلح خالق امنیت و صیانت از آرامش ملت ایران هستند و به بهای خون‌ پاک صدها هزار شهید از نیروهای مسلح سپاه، ارتش جان بر کف و نیروهای انتظامی، همچنان امنیتی پایدار در کشور ما برقرار است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم است که به آنچه اتفاق افتاده است نگاهی بیندازیم، تا نسل‌ جوان ببینند چه از خودگذشتگی‌هایی اتفاق افتاده تا نعمت‌های بسیاری همچون امنیت نصیب ملت ایران شود.

استاندار قزوین بیان کرد: ما ملتی هستیم که کلمه حق را به اهتزاز درآورده‌ایم و در دفاع همیشگی از این کلمه ایستاده‌ایم، چراکه دشمن برای آسیب زدن به کلمه حق برنامه‌ریزی‌های بسیاری می‌کند، اما هرگز به هدف خود نخواهد رسید. ما همواره آماده دفاع و تدبیر هستیم تا به حق آسیبی وارد نشود.

وی یادآور شد: امروز قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی در اعتلای کلمه حق و قرآن است و امروز رئیس‌جمهور ما با افتخار قرآن را به دست می‌گیرد و می‌گوید بیان ما بیان قرآن است و به جهان اعلام می‌کنیم ما تربیت شده مکتب قرآن هستیم نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم را می‌پذیریم و به این‌گونه تمام رفتار ملت ایران با یک کلمه بیان می‌شود.

اعلایی در پایان تصریح کرد: به لطف تلاش‌های نیروهای امنیتی قزوین استان ما یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و امیدواریم روزهای پیش‌رو روزهایی بهتر از گذشته برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام
captcha