دفاع مقدس دفاع از هویت اسلامی و ملی بود
کد خبر: 4170386
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

دفاع مقدس دفاع از هویت اسلامی و ملی بود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با با بیان اینکه در دفاع مقدس بازسازی معنوی انجام شد، گفت: ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز ۳۱ شهریور برگزار شد، گفت: شعار هفته پر افتخار دفاع مقدس در سال جاری ما «متحدیم» است و امروز جلوه این اتحاد را در میدان مشاهده می‌کنید و همه ما در میدان عمل سرباز رهبر عزیز و خدمتگزار مردم هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دیروز با درایت، هوشمندی و عمل مقتدرانه امام حادثه جنگ را به پیروزی تبدیل کردیم و امروز با همان هویت اسلامی و ملی می‌توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام خالق بسیج، مردمی‌ترین نهاد امنیت در دنیا بود و امروز مدیریت و رهبری هوشمندانه توده‌های مردمی و نیروهای مسلح و فداکار در همان مسیر، به دست رهبر عزیزمان است.

این مسئول با بیان اینکه در دفاع مقدس بازسازی معنوی انجام شد، تصریح کرد: آنچه در سالیان قبل انقلاب در سینه پدر و مادرانمان نهفته بود در میدان جهاد قابل لمس و اندازه‌گیری بود و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در دفاع مقدس جنگ سخت به میدانی پرعاطفه تبدیل شد همچون سیمای پرعاطفه سپهبد شهید سلیمانی، سرلشگر شهید بابایی، سرلشگر شهید لشگری، سید آزادگان ابوترابی و شهید رجایی که همواره قلبشان برای مردم و ایران اسلامی می‌تپید.

سردار رفیعی آتانی در پایان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادواره دستاوردهای عظیم است، گفت: در دفاع مقدس ما موفق شدیم آنچه را که به صورت معنوی بازسازی کردیم را به رخ تمام دنیا بکشیم.

انتهای پیام
captcha