نشست تخصصی «آزادی در غرب» در خرم‎آباد برگزار شد
کد خبر: 4170074
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

نشست تخصصی «آزادی در غرب» در خرم‎آباد برگزار شد

نشست تخصصی با موضوع «آزادی در غرب» ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای امروز، 29 شهریورماه در خرم آباد برگزار شد.

امیرعلی‌حیدر امیری، مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امیرعلی‌حیدر امیری، مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستان در نشست تخصصی با موضوع «آزادی در غرب» که ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای در خرم‎آباد برگزار شد، با بیان اینکه غرب از واژه آزادی سوءاستفاده کرده و آن را وارونه جلوه می‌دهد، گفت: آزادی در غرب در واقع قبول بندگی عادات و تعلقات و عین اسارت است.

وی افزود: یکی از ویژگی‎های غرب این است که الفاظ را وارونه به کار می‎برد و در واقع می‎توان گفت که هدف آنها از آزادی در واقع همان اسارت است.

امیری با بیان اینکه انسان مدنظر غرب انسانی حیوان‌نما است، ادامه داد: وقتی غرب صحبت از تکامل انسان می‎کند در واقع منظور و هدفش تنزل انسان است همچنان که منظورش از علم در واقع جهل بشر و در خدمت گرفتن بشر در راستای اهداف خودش است.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه استان لرستان در ادامه با اشاره به آمار سقط جنین و تولدهای خارج از ازدواج و افزایش نوزادان خارج از ازدواج و نامشروع به حمایت غرب از آزادی زنان اشاره کرد و گفت: هدف غرب از آزادی زنان رسیدن به زنان است و وقتی از حقوق بشر دم می‎زند منظورش فقط بشر غربی است و وقتی از دموکراسی حرف می‎زند منظور پذیرفتن نظم نوین جهانی مدنظر غرب است.

وی با بیان اینکه دیکتاتوری و استبداد نیز از نگاه غرب حکومت آزاد و غیرهمسو با غرب است، اضافه کرد: غربی‎ها کلمات زیبا و جذاب را در جهت اهداف شیطانی خودشان مصادره به مطلوب می‎کنند.

این مدرس سواد رسانه با بیان اینکه آزادی در غرب عین اسارت و در واقع اسیر تمایلات نفسانی و غرایز حیوانی شدن است و این نوع آزادی منشعب از مکتب منحط اومانیسم است، گفت: در مکتب اومانیسم اصالت با فرد است یعنی فرد هر کاری دلش بخواهد می‎تواند انجام دهد و کسی نمی‎تواند جلوی او را بگیرد و این در حالی است که متأسفانه آزادی غربی امروز ختم به ارتباط‌های لجام گسیخته شده است.

امیری با بیان اینکه آزادی غربی به فروپاشی خانواده، تولد فرزندان نامشروع و افزایش بیماری‎های روحی و روانی از قبیل افسردگی، اضطراب و مالیخولیا منجر شده است، اظهار کرد: آزادی غربی چون خالی از معنویت است در پایان انسان را به سمت پوچی و خودکشی سوق می‎دهد.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان با بیان اینکه آزادی غربی به‌دنبال نابودی انسان به دست شیطان است، گفت: آزادی بی‌قید و شرط براساس منویات و اوامر شیطان در واقع پیروزی شیطان بر دین و انسانیت است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۳
0
0
چه تاریخی و کجا برگزار شد؟
captcha