نیرو‌های نظامی ایران حفظ امنیت جامعه را تکلیف شرعی می‌دانند
کد خبر: 4169263
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
حسین‌نژاد:

نیرو‌های نظامی ایران حفظ امنیت جامعه را تکلیف شرعی می‌دانند

استاندار خراسان‌ شمالی آمادگی هر کشور برای شرایط خاص را مهم دانست، گفت: همه‌ کشورها دارای نیروهای امنیتی و نظامی هستند، و اگر کشوری بدون دفاع باشد، مطمئنا آسیب خواهد دید.

محمدرضا حسین نژاد، استاندارخراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، نماینده ولی فقیه خراسان‌شمالی و استاندار خراسان‌شمالی، پس از اقامه‌ی نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) شهر بجنورد، در شام شهادت امام رضا(ع) در گردهمایی موسوم به امت حزب الله در میدان شهید بجنورد حضور یافتند. 

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، آمادگی هر کشور برای شرایط خاص را مهم دانست، گفت: آمادگی مرزبانان، نیروهای انتظامی و بسیجیان به عنوان یکی از ارکان مهم کشور، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی، ضامن امنیت و آرامش جامعه است. 

وی با یادآوری اینکه همه‌ی کشورها دارای نیروهای امنیتی و نظامی هستند، افزود: اگر کشوری بدون دفاع باشد، مطمئنا آسیب خواهد دید.

وی ویژگی ممتاز نیروهای نظامی در ایران اسلامی را داشتن نیت الهی و کار برای رضای خدا و اطاعتشان از ولی امر مسلمین دانست، گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی تامین امنیت جامعه را یک تکلیف شرعی می‌دانند و اینگونه است که از میان آنها امثال سردار شهید قاسم سلیمانی‌ها و محسن حججی‌ها رشد می‌کنند.

حسین‌نژاد وضعیت نیروها و وضعیت دفاعی کشور را با وضعیت دفاعی کشورهای دیگر متفاوت خواند، افزود: قدرت نظامی امروزه ایران قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و ملت ایران نیز با بصیرت، پشتیبان آنها هستند و دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن دیگر اثری نداشته و نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده‌ی ولی فقیه در استان در جمع بسیجیان در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد طی سخنانی، پیرامون اهمیت امنیت در جامعه و شأن و جایگاه تأمین‌کنندگان امنیت و مدافعان حریم نظام مقدس اسلامی به تفصیل سخن گفت.

انتهای پیام
captcha