اعلام آخرین مهلت شرکت در مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در البرز
کد خبر: 4168219
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

اعلام آخرین مهلت شرکت در مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در البرز

رئیس ستاد اقامه نماز البرز از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه ۲۱ مهرماه سال جاری خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز  در سیره و سخن امام رضا(ع)» در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه ۲۱ مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی ضمن دعوت از فرهنگ‌دوستان و کتابخوانان استان برای شرکت در این مسابقه سراسری اظهار کرد: این مسابقه برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir انجام می‌شود که علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب مسابقه با تخفیف ۵۰ درصد و یا نسخه الکترونیکی آن با تخفیف ۷۵ درصد تخفیف می‌توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

مرادی با بیان اینکه در این مسابقه به برگزیدگان ۱۴۴ جایزه نقدی سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد، گفت:‌ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir/?p=۱۰۹۷۴۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha