جزئیات پانزدهمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4168175
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

جزئیات پانزدهمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال‌وبختیاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان را 25 مهرماه اعلام کرد.

جشنواره جهادگران علم و فناوری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدجواد تجویدی، مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جزئیات پانزدهمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در استان، اظهار کرد: فراخوان ایده و طرح‌های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان منتشر شده است که با حمایت‌های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش‌بنیان و کارآفرین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 25 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی@fanjuya در پیام‌رسان‌های روبیکا و ایتا مراجعه کنند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته نیز 130 طرح به جشنواره ارسال شد که 75 طرح پذیرش و 3 طرح برتر انتخاب شدند و 45 طرح نیز مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فناوری استان طرح‌های رسیده با مبلغ هفت میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، اظهار کرد: با ارائه مشاوره، راهنمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح‌های رسیده به جشنواره حمایت می‌شود.

انتهای پیام
captcha