آخرین مهلت مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» اعلام شد
کد خبر: 4167999
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

آخرین مهلت مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» اعلام شد

قائم مقام ستاد اقامه  نماز فارس از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز  در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه 21 مهرماه سال 1402 خواهد بود.

مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)»حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز  در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه 21 مهرماه سال 1402 خواهد بود.

وی ضمن دعوت از فرهنگ‌دوستان و کتابخوانان استان فارس برای شرکت در این مسابقه سراسری اظهار کرد: مسابقه مذکور ویژه گروه سنی 15 سال به بالا اجرا خواهد شد.

سقاچی اظهار کرد: آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir انجام می‌شود که علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب مسابقه با تخفیف 50 درصد و یا نسخه الکترونیکی آن با تخفیف 75 درصد تخفیف می‌توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه در این مسابقه به برگزیدگان 144 جایزه نقدی سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد، گفت:‌ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir/?p=109749 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha