طرح «حرم تا حرم» برای زائران حائز اهمیت است
کد خبر: 4167982
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
وزیر کشور:

طرح «حرم تا حرم» برای زائران حائز اهمیت است

احمد وحیدی گفت: طرح «حرم تا حرم» جزو اقدامات بسیار مهم بوده که از اهمیت بسزایی برای زائران برخوردار است.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از خراسان، احمد وحیدی وزیر کشور، امروز، ۱۹ شهریورماه، در آیین رونمایی از ۱۲۵ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهار کرد: از زمینه‌سازی‌هایی که برای استقبال از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) انجام شده و همچنین از شهرداری مشهد و تمام مسئولانی که در حوزه نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام دادند که یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائران تسهیل حمل و نقل است، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است، افزود: از استاندار خراسان رضوی نیز تشکر می‌کنیم که موجدانه و مصرانه از شهرداری در پیشبرد اهداف حمایت می‌کنند. امیدوار هستیم، بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و قطارشهری، تاکسی برقی و حمل و نقل عمومی به استانداردهای خوبی دست پیدا کنیم و آنچه باید، انجام شود. 

وحیدی با اشاره به اینکه طرح حرم تا حرم جزو اقدامات بسیار مهم است، تصریح کرد: این طرح برای زوار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و از اهمیت بسزایی برخوردار است. اقداماتی که باید به شکل حمل و نقل در داخل شهر تکمیل شود‌، جزو دستور کارهای شهردار است و وزارت کشور نیز حمایت کامل را دارد. 

وزیر کشور گفت: هر اقدامی که برای زوار لازم است، انجام شده است که به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پبش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارائه شود. 

طرح حرم تا حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای زوار دارد

انتهای پیام
captcha