پیشرفت‌های ایران اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 4167576
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

پیشرفت‌های ایران اطلاع‌رسانی شود

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر با بیان اینکه حماسه اربعین جهانی شده است، اظهار کرد: رسانه‌ها موظف هستند که موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند، با وجود دشمنی‌های داخل و خارج، هیچ نظامی نتوانسته این‌گونه پیشرفت کند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم‌آبادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر  در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به حماسه حسینی اربعین، اظهار کرد: میلیون‌ها انسان عاشق و دلباخته از سراسر عالم پیاده به سمت مرکز عشق عالم، امام حسین(ع) رفتند، کدام مکتب می‌تواند چنین حماسه‌ای خلق کند.
 
وی افزود: این حماسه جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد، هر چه دشمنان با عقل ناقص خودشان و رسانه‌های خودشان می‌خواهند این حماسه عظیم را تضعیف کنند، اما نمی‌توانند و روزی خواهد رسید که این حماسه همه عالم را خواهد گرفت و زمینه‌ساز ظهور فرزند برومند امام حسین(ع)، امام‌زمان(عج) خواهد شد و این پرچم به دست او سپرده خواهد شد.
 
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به مناسبت ۱۷ شهریور و سالروز قتل‌عام قیام مردم در میدان شهدا تهران از سوی رژیم فساد پهلوی و اینکه تاریخ پر از جنایت حاکمان ظالم از جمله خاندان پهلوی است، ادامه داد: این‌ها کشور را در حوزه‌های علمی، صنعتی، تکنولوژی، صنایع نظامی، بهداشت و… عقب نگه داشته بودند و به فساد خودشان مشغول بودند، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می‌داریم.
 
شمسی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت روز سینما، تصریح کرد: جهان کفر در رسانه‌های خود ارزش‌ها را زیر سؤال می‌برد، دین را تضعیف می‌کند، واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد، رسانه بسیار تأثیرگذار است، ما در کشور گنجینه‌هایی داریم که می‌شود در مورد آنها فیلم ساخت، رشادت‌های دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و… از جمله اینها است که باید در رابطه‌ با آنها فیلم ساخت.
 
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، گفت: رسانه‌ها موظف هستند که موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند، با وجود دشمنی‌های داخل و خارج، هیچ نظامی نتوانسته این‌گونه پیشرفت کند، اما رسانه‌های غرب با هجمه و دروغ‌پردازی تلاش دارند که واقعیت‌ها به گوش مردم نرسد.
 
امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه کسانی که در سینما هستند باید نسبت به اطلاع‌رسانی این موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و… در حوزه‌های مختلف تلاش کنند، به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌ها، داشته‌ها، فرصت‌ها و… در این بیانیه ذکر شده و باید در این مسیر برای رفع مشکلات تلاش کنیم تا به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.
 
وی همچنین به اثرات وقف اشاره و اظهار کرد: اثرات وقف تا روز قیامت می‌ماند، فرهنگ وقف به‌خصوص در حوزه علم باید در میان مردم گسترش پیدا کند.
انتهای پیام
captcha