سانسور رسانه‌ای اربعین نشانه هراس دشمنان از حرکت میلیونی شیعیان است
کد خبر: 4167573
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
امام‌جمعه ارومیه؛

سانسور رسانه‌ای اربعین نشانه هراس دشمنان از حرکت میلیونی شیعیان است

امام‌جمعه ارومیه گفت: عدم انتشار و سانسور رسانه‌ای حرکت عظیم پیاده‌روی مسلمانان در اربعین بیانگر هراس دشمنان از این حرکت میلیونی است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۱۷ شهریور در خطبه نماز جمعه با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مسلمانان جهان در پیاده‌روی امسال اربعین گفت: این پیاده‌روی عظیم، قدرت اسلام و مسلمین را به دنیا نشان داد.

وی افزود: عدم انتشار و سانسور رسانه‌ای حرکت عظیم پیاده‌روی مسلمانان در اربعین بیانگر هراس دشمنان از این حرکت میلیونی است.

امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: این حرکت یک اعلام سیاسی اجتماعی از طرف شیعیان است هر چند که جوامع غربی آن را منتشر نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مرز تمرچین برای دومین سال متوالی پذیرای زائران اربعین بوده‌است، اضافه کرد: شاید کاستی‌هایی در این مرز بوده ولی سعی می‌شود تا به تدریج این نواقص جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: طبق فرمایش معظم به لازم است در مسیر حاکمیتی دین مستحکم بود تا دین خدانیز مستحکم تر شود.

وی با اشاره به اهمیت روز ۱۷ شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: جنایات رژیم طاغوت در این روز که منجر به شهادت مردم ایران شد، فراموش نمی‌شود و یاد شهدای این روز ماندگار است.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اقدام اخیر وزیر آموزش و پرورش فرانسه اضافه کرد: ممنوعیت پوشیدن لباس بلند برای دختران دانش اموز در کشوری اعمال می شود که خود را مهد آزادی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: آنان به قدری ظالم هستند که اجازه نمی‌دهند دختران مسلمان پوشش خودشان را آزادانه انتخاب کنند.

وی با اشاره به ۲۷ صفر روز وقف بیان کرد: مسلمانان بهتر است که بخشی از اموال خود را برای آخرت و کارهای خیر وقف کنند.

انتهای پیام
captcha