پیاده‌روی اربعین پشتیبان معنوی جبهه اسلام است
کد خبر: 4167570
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

پیاده‌روی اربعین پشتیبان معنوی جبهه اسلام است

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امسال اخبار اربعین حسینی از مرزها گذشت و تبدیل به مهم‌ترین خبر جهان شد، گفت: اربعین حسینی دو تأثیرگذاری عمیق دارد که تقویت ارتباط مردم ایران و عراق و پشتیبانی معنوی از جبهه اسلام در برابر کفر و نفاق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون امروز، 17 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی امسال گفت: امسال با حضور باشکوه مردم حماسه حسینی دیگری رقم خورد.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تداعی‌گر یاد سیدالشهدا(ع) و فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی بزرگترین رسانه خبری جهان در بین تمام اخبار است.

صباحی با تصریح اینکه اخبار اربعین حسینی از مرزها گذشت و تبدیل به مهم‌ترین خبر جهان شد، گفت: اربعین حسینی دو تأثیرگذاری عمیق دارد که تقویت ارتباط مردم ایران و عراق و پشتیبانی معنوی از جبهه اسلام در برابر کفر و نفاق است.

امام جمعه کازرون تأکید کرد: اربعین حسینی به یاری خدا سال به سال گسترده‌تر خواهد شد که موجب می‌شود قدرت جهان اسلام به جهان نمایان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر اشاره کرد و افزود: روز پایانی ماه صفر، مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) است که آن حضرت اجر و مزد دو ماه سوگواری برای خاندان عصمت و طهارت(ع) را در روز آخر ماه صفر به همه دوستداران اهل بیت نصیب خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha