کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند
کد خبر: 4167479
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان، با اشاره به اینکه انتظامی کشور در راه امنیت نقش آفرینی می‌کند، گفت: کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند.

بازدید از پایانه مرزی باشماق مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح امروز، 16 شهریوردر پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: انتظامی کشور در راه امنیت مردم با جان و دل تلاش می‌کند و در این راه نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط نیروی انتظامی در مرز باشماق افزود: پلیس در این مأموریت اربعین همانند دیگر ماموریت‌های انتظامی زحمات زیادی متحمل شدند که جای خداقوت دارد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای  مسلح با اشاره به اینکه در این ایام از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی کارکنان انتظامی به زائران حسینی بودیم، بیان کرد: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی در راه امنیت و آرامش روانی مردم تلاش می‌کند که قدردان این زحمات هستیم.

وی با اعلام اینکه در این پایانه و دیگر مرزها اقدامات زیر ساختی خوبی صورت گرفته است، افزود: امنیت پایدار در کردستان حاکم است، این مهم حاصل رشادت و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که به صورت شبانه روزی کوشش می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای  مسلح به وفاداری مردم کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: کردستانی‌ها  عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند که این همه محبت قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha