نرخ سرویس مدارس در شهرکرد اعلام شد
کد خبر: 4166889
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

نرخ سرویس مدارس در شهرکرد اعلام شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش وپرورش چهارمحال‌وبختیاری از تعیین نرخ حمل و نقل و آغاز فرایند عقد قرارداد سرویس مدارس در شهرکرد خبر داد.

ذوالفقار علیخانی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، ذوالفقار علیخانی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان گفت: طی جلسات کمیسیون ماده 18 با موضوع ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان، شهرداری شهرکرد، پلیس راهور و همراهی سایر عوامل مؤثر برگزار شد، شرایط سرویس مدارس به‌منظور برنامه‌ریزی برای حمل ونقل ایمن دانش‌آموزان بررسی شد و ضمن معرفی 22 شرکت حمل و نقل دارای مجوز به مدارس و ارسال بخشنامه‌های مربوطه، نرخ‌نامه حمل ونقل بر اساس شرایط اقتصادی و مسافت طی شده تعیین و ابلاغ شد.

وی افزود: مدت قرارداد برای مقطع ابتدایی هفت ماه و نیم یعنی تا پایان اردیبهشت‌ماه و در مقاطع متوسطه هشت ماه و نیم خواهد بود و هزینه ایام امتحانات دی‌ماه و خردادماه به شرط ارائه خدمات بوده و تعطیلات عید نیز جزو قرارداد نیست. قرارداد مستقیم شرکت‌ها با اولیا ممنوع بوده و صرفاً باید با مدارس قرارداد منعقد کنند.

علیخانی تأکید کرد: وجه قرارداد الزاماً باید به حساب مدارس  واریز شود به این صورت که40 درصد وجه قرارداد در هنگام‌ ثبت‌نام و مابقی قرارداد حداکثر تا اسفندماه از سوی اولیا تسویه خواهد شد.

وی در پایان به لزوم رعایت ظرفیت سرنشین توسط سرویس‌های مدارس اشاره کرد و گفت: مسئولیت رعایت تعداد سرنشین‌ها با رانندگان سرویس‌های مدارس است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قانونی با متخلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha