صدور ۲۱ هزار گذرنامه زیارتی در البرز
کد خبر: 4165980
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

صدور ۲۱ هزار گذرنامه زیارتی در البرز

فرمانده انتظامی البرز از صدور ۲۱ هزار گذرنامه به‌مناسبت زیارت اربعین حسینی طی یک ماه گذشته در سطح این استان خبر داد.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز از صدور ۲۱ هزار گذرنامه به‌مناسبت زیارت اربعین حسینی طی یک ماه گذشته در سطح این استان خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت به بیش از ۱۰۰ هزار مراجعه‌کننده به مرکز گذرنامه خدمات ارائه شده و در مجموع ۵۲ هزار گذرنامه برای متقاضیان صادر شده که از این تعداد 21 هزار گذرنامه زیارتی بوده است.

وی بیان کرد: برابر ابلاغیه جدید پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، شهروندان دارای گذرنامه‌های فاقد اعتبار تاریخ یکم فروردین سال ۹۲ به بعد می‌توانند با حضور در اداره گذرنامه استان در کمتر از پنج دقیقه نسبت به تمدید مجدد گذرنامه خود برای سفر زیارتی اربعین اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه این متقاضیان نیازی برای حضور در پلیس + ۱۰ ندارند، گفت: پلیس گذرنامه استان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به زوار ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) است تا گذرنامه شهروندان به موقع در اختیار آن‌ها قرار بگیرد. پلیس تمام ظرفیت خود را به‌کار گرفته تا زائران اربعین حسینی بدون هیچ‌گونه مشکلی به سفر عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده با شرکت پست مقرر شد که گذرنامه طی ۴۸ ساعت به دست متقاضیان برسد، توضیح داد: متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه از درگاه پلیس من استفاده کنند.

فرمانده انتظامی البرز یادآور شد: مرکز صدور گذرنامه این استان طی یک ماه گذشته تاکنون روزهای جمعه نیز به متقاضیان خدمات ارائه کرده است.

انتهای پیام
captcha