مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4165881
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در البرز برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» ویژه گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور در استان البرز هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از ۲۱ مردادماه همزمان با دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد آغاز شده است و تا ۲۱ مهرماه امسال ادامه دارد، افزود: آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه نتایج این مسابقه دوم آبان‌ماه سال جاری مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع)‌ اعلام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://namaz.ir/?p=۱۰۹۷۴۹ مراجعه کنند.

مرادی توضیح داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف و نسخه الکترونیکی(ایپاپ) با ۷۵ درصد تخفیف تهیه کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه علاوه بر تهیه کتاب به‌صورت الکترونیکی، می‌توانند به ستاد اقامه نماز البرز مراجعه و کتاب را بدون هزینه پست تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha