مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4165762
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

مسابقه «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در یزد برگزار می‌شود

معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» ویژه گروه سنی 15 سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی‌نیا، معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزدحجت‌الاسلام مهدی‌نیا، معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی 15 سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور در استان یزد هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از 21 مردادماه همزمان با دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد آغاز شده، تا 21 مهرماه امسال ادامه دارد اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://namaz.ir/?p=۱۰۹۷۴۹ مراجعه کنند.

مهدی‌نیا با اشاره به عرضه کتاب مسابقه با 50 درصد تخفیف و نسخه الکترونیکی(ایپاپ) با 75 درصد تخفیف اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه علاوه بر تهیه کتاب به صورت الکترونیکی، می‌توانند به ستاد اقامه نماز یزد مراجعه و کتاب را بدون هزینه پست تهیه کنند.

معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir خبر داد و گفت: نتایج دوم آبان ماه مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع)‌ اعلام خواهد شد و ان شاءالله شاهد استقبال اقشار مختلف بویژه مردم یزد در این مسابقه باشیم. 

انتهای پیام
captcha