گرامیداشت شهدای دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4165686
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

گرامیداشت شهدای دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم استان برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر هشتم شهریور در سراسر خراسان‌جنوبی دعوت به‌عمل آورد.

شهدای دولت

به گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، این شورا با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم استان برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر هشتم شهریور در سراسر خراسان‌جنوبی دعوت به‌عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است: «هشتم شهریور ۱۳۶۰؛ ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی و سازمان‌های مدعی حقوق‌ بشر شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر قانونی، مردمی و مکتبی ایران اسلامی، شهیدان «محمدعلی رجایی» و حجت‌الاسلام دکتر «محمدجواد باهنر» توسط گروهک‌ تروریستی منافقان مزدور بودند.

در چهل‌ودومین سالگرد شهادت این دو اسوه شهید عرصه خدمت، دو یار دیرین امامین انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و اخلاص؛ شهیدان بزرگوار و گرانقدر «محمدعلی  رجایی» و «محمدجواد  باهنر» و نیز گرامیداشت شهدای گرانقدر شهریور (شهیدان آیت‌الله سیداسدالله مدنی، آیت‌الله علی قدوسی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اندرزگو، سیداسدالله لاجوردی، سرتیپ وحید دستجردی، حاج مهدی عراقی و فرزندش حسام) که از یاران و یاوران وفادار و صمیمی حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی بودند، مراسم بزرگداشتی صبح چهارشنبه، هشتم شهریور، ساعت ۹:۳۰ صبح در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، از مردم شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه‌ها و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی، دعوت کرد تا در مراسم‌هایی که به‌مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سطح استان برگزار می‌شود، حضور یافته و با حضور گسترده و باشکوه خود، بار دیگر با آرمان شهدا تجدید میثاق کنند.»

انتهای پیام
captcha